Retourneren als consument

Retourneren

Bent u niet helemaal tevreden over uw aankoop of is uw bestelling beschadigd aangekomen? Dan kunt u het product uiteraard gratis retourneren door het af te geven bij uw Holland Animal Care servicepunt. Dit is hetzelfde servicepunt dat u heeft geselecteerd bij uw bestelling. Vanzelfsprekend kunt u het pakket ook rechtstreeks aan ons retourneren. De verzendkosten zijn in dit geval voor uw eigen rekening.
Voor elke aankoop geldt een wettelijke bedenktijd van 14 dagen na ontvangst van het product. Weet u niet meer wie uw service-/verkooppunt is geweest, stuur dan een e-mail met uw gegevens aan: info@hollandanimalcare.nl
Wij verzoeken u de retourzending zorgvuldig te verpakken en ervoor te zorgen dat overbodige stickers verwijderd zijn van de doos.

Direct naar retourformulier

retourform
Wij maken het retourneren voor u zo eenvoudig mogelijk, maar er gelden wel enkele voorwaarden bij een retourzending.
Twijfelt u of uw pakket voldoet aan de onderstaande voorwaarden?
Neem dan contact met ons op (info@hollandanimalcare.nl - T: +31 (0)548 54 55 20)
  • Zorg ervoor dat de producten in originele staat zijn (verpakking nog heel).
  • Beschadigingen/problemen met uw pakket? Meld deze binnen 24 uur per e-mail: info@hollandanimalcare.nl.
  • Na de wettelijke bedenktijd van 14 dagen, dient u de zending binnen 7 dagen aan te bieden bij een Holland Animal Care verkoop- of servicepunt of dient het pakket rechtstreeks aan ons geretourneerd te worden.
  • Opmerking: vergeet niet om naast het retourformulier in de doos, deze ook per e-mail te sturen aan: info@hollandanimalcare.nl. Op deze manier wordt uw uw aanvraag meteen verwerkt zonder vertraging.
  • Producten (zoals batterijen schrikdraadapparaat) en medicijnen waarvan de verzegeling is verbroken.
  • Seizoensartikelen die aangebroken zijn.
  • Aangebroken verpakkingen.
  • Binnen 14 dagen na ontvangst van uw pakket zal het bedrag op uw rekening teruggestort worden.

Retourformulier

Klantinformatie

Uw servicepunt

Uw retourartikelen

Bestand meesturen

Het toevoegen van een foto of garantiebewijs is enorm belangrijk voor een correcte en snelle verwerking van uw aanvraag. Deze kunt u hieronder toevoegen. Zonder foto of garantiebewijs kunnen wij niet garanderen dat uw aanvraag binnen de gestelde termijn behandeld kan worden.

Hier kunt u een of meerdere bestanden meesturen indien u dat wenst, bijvoorbeeld een garantiebewijs of foto.